Lizzieonline ..

Alla inlägg den 23 december 2012

Av Lizzie - 23 december 2012 21:45

före dopparedan och jag är iaf redan packad och klar ...   att upp till Grönklitt fara,för där vill jag nog helst av allt under julen vara ...   och hoppas att jag under året varit tillräckligt snäll bara ...  

Jag menar det vore ju illa om inte tomten mina julklapppsönskningar skulle gilla ..   


  

Nu spelar det faktiskt dessutom ingen roll att Kung Bore redan lassat av massor av snö även här i Uppsala, för

den snön har iaf inte jag så stor nytta av ...   till skillnad mot i Grönklitt där det ju tom finns ett särskilt draghundsspår !!!

Så här såg det förresten ut för nåt år sen när husse och jag testade om det var nåt drag under mina "galoscher" och det kan väl iaf jag tycka att det såg ut som ...   !!


     




              Jaja, hur som helst så är nu julkortsjobbet avklarat, och så här blev det slutgiltiga resultatet i år,

               varför jag nu bara hänvisar till julkortets text !!


  

PS Det är inte bara jag som fått pyssla med julkort i år,för så

här ser det ut på vårt eget lilla "postkontor" på hallbordet !!! DS

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards