Lizzieonline ..

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Lizzie - 14 december 2012 20:58

Ojojoj vilket sjå jag haft för att försöka få till årets julkort ,,   för någong försökte med mej skämta aprilo och gömde min fina tomteluva ...   men skam den som ger sig tänkte jag ..


Liite  pyssel var det allt att få ner huvudbonaden, men kolla att jag faktiskt till slut fick napp :-)) även om jag först verkligen fick anstränga mej, för så fort jag fick tag på luvan så "retades" busken lite, men med ett fast grepp om"stammen" lyckades jag iaf till slut fånga bytet ..   !!


 


Matte roade sig så klart med att ta många bilder på själva luvjakten i sig, och så här såg det ut :


 


Vad som däremot inte var sååå snällt var att hon även förevigade mej i i en position som kanske inte gav mej helt rätt approach om man säger sååå, men håll till godo så länge ..


    


Jag återkommer när jag framkallat ett julkort som även jag är nöjd med och ffa ett där min matte inte gör narr av mej !!


I morgon är det förresten dax för ytterligare ett vänstervarv, för efter att jag fixade ett godkänt resultat på Gotland ( i klassen  som heter Nybörjarklass A på Spanieljaktprov ) , så meriterar nämligen det resultatet till att starta i jaktklass på utställning, varför vi morgon ska styra kosan mot Älvsjö och Stockholm HUND-mässa som det tydligen heter numera, fast min matte fortfarande kallar den utställning för Stora Stockholm !



Ha en (h)underbar helg !!


// Lizzie

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards