Lizzieonline ..

Alla inlägg under december 2008

Av Lizzie - 31 december 2008 16:59



 



Av Lizzie - 31 december 2008 09:44



Så kändes det i alla fall att vakna och kika ut genom köksfönstret och se att bara Aurora var vaken och bjöd på lite av sin karaktäristiska morgonrodnad .. *s* !


Björnarna verkar ha tagit idén om iden på allvar, och isbjörnarna ska visst inte flytta hit förrän i februari .. :-) !


Ha en underbar dag och ett förhoppningsvis GOTT SLUT på det gamla året !!!


Hälsar vi som nu ska ut i solen innan det är dax att börja förbereda för det nya året att göra sin entré !!

Av Lizzie - 30 december 2008 11:05



får vi verkligen hoppas, för nu är vi äntligen packade och klara,

till vårt älskade Björnrikeland fara .. *s* !





Hej hopp !

Hoppas det snart blir champagnegalopp !

Av Lizzie - 29 december 2008 09:10

och ömsom där ( på min vanliga hemsida alltså .. ) kommer jag att kunna vara, nu när jag lärt mej lite mer om hur just den här bloggen fungerar .. *s* , vilket är samma som att nu kan webban vara kvar och leta så mycket hon vill efter Nemos släktingar där borta i Söderhavet eller vad det nu hette .. Thailand kanske !

Min matte däremot, hon skulle nog hellre vilja ta en simtur tillsammans med några andra varelser än just fiskar ..



för jag vet nämligen att hon inte bara en gång suttit vid bassängkanten i Kolmården och drömt om att få hoppa i !! Tror nog att det lixom sa klick då  :-) !!


Nosgnugg !!!


// Lizzie


PS Det är inte så himla lätt för en liten odåga som jag att sätta ner tassarna på rätt ställe på tangentbordet nämligen, så jag har för säkerhets skull lagt in länken till min vanliga sida, för där kan jag iaf be matte om skrivhjälp, men här ska jag visst klara mej helt på sas egen tass ..

Av Lizzie - 23 december 2008 08:20






bara för att visa hur mina egna julkort såg ut i år .. *s* och för att träna,

eftersom jag i fortsättningen tänker ha två bloggar ; En till mej och en till matte, om hon sköter sig vill säga och inte lägger sig i det jag skriver, för på min Extrablogg kan jag nämligen klara det mesta på sas egen tass :-) !!!






Kunde nämligen inte bestämma mej för om jag skulle vara " inramad "   eller gränslös, och det roliga var att en del gillade att jag höll mej inom ramarna,

medan andra ville se mej som jag var !




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards