Lizzieonline ..

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Lizzie - 27 december 2009 08:15


  


Nu är det inte mycket som återstår innan tomten kan komma, och då är det ju nästan pinsamt att så här dan  före dan behöva om lite hjälp med ett rim, för jag kan ju inte be matte om hjälp, eftersom det är hon som förhoppningsvis ska bli lite bättre på att stava ..   efter att ha öppnat paketet från mej !


Jo, eftersom mattes nuvarande stavar hängt med ända sen den tiden när hon tävlade på draghundssidan ( alltså nu vi pratar verkligen Hedenhös ..   ) så  är det väl äntligen dax att hon får bättre " redskap " om hon alls ska kunna hänga på ett litet ESS med drag under sina galoscher ..   för hon kan ju inte bara hänga bakefter och tolka bakefter mej ständigt och jämt heller  .. *s* !!


     


Hej och hå, staka på ... Näe, det blev ju inge bra, så jag vore ytterst tacksam för lite hjälp på vägen ..    så att det blir lite rim och reson över det hela  !!


Så här började jag skriva nån dag före julafton, men eftersom matte blev misstänksam och undrade vad jag höll på med alldeles på egen tass vid datorn, så fick jag bara hastigt och lustigt släcka ner burken ..  !


Tack och lov fick jag hjälp med rimmet " internt " fast vid julklappsutdelningen husse gissade iofs på att matte hade fått ett nytt rättstavninsgprogram till datorn .. *harkl*  !


Hej hopp minst i galopp !!

Ja visst ja ...    

I mellandagarna brukar man visst säga så här:


GOD FORTSÄTTNING !!!

 

// Lizzie

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards