Lizzieonline ..

Alla inlägg den 13 december 2009

Av Lizzie - 13 december 2009 08:00

                  

hur kunde då detta ske ..   

när husse så gärna en liten Lady velat få

och inte en crazy galenpanna som jag då !

Men att  sen jag kom 

det i  grytan rörts om ..   

det har nog både matte och husse fått erfara ..   

eftersom utan att fråga jag faktiskt tog plats bara !!!  


Så nåt will to please

blev det ju lixom inte precis ...   

utan snarare lite kris,

eftersom jag jämt skulle först fram till varje pris ..          


Fullt ös medvetslös,

passar just därför jättebra som motto för ett litet ESS med klös .. *s* !!!




Hoppas att ni en (h)underbar Lucia med ljus i hår får skåda ..

Hälsar "ljusets drottning" och drar på lussetåg med sina nissar båda ..     !



 

// Lizzie    






                                      


PS Den här veckan ut ( fast veckan är ju iofs snart slut .. nämligen redan i morrn ) visar jag "stegrat intresse" som frontfigur på Springerklubbens hemsida    DS

Kolla här : http://www.springerklubben.org/    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards