Lizzieonline ..

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Lizzie - 6 maj 2012 08:37

eller vad säger man när jag tränats för att stöta (upp) fågel i markerna och så ska jag behöva posera tillsammans med en Hälge i skogen ...   


 


Det kunde väl ha räckt med att jag fick känna mej som ett blåbär uppe i Grönklitt .. men nädå ... antar att matte fått det här nya BPH - testet på hjärnan ( fast jag har ju såklart testats enligt MH, där matte för övrigt fick frågan om det var lite schäfer i mej :-) man kan undra varför  ) och eftersom "underlag" visst oxå ska bedömas, så ville väl matte kolla om jag både hade koll på ifall den stora älgen var farlig,  och om jag skulle fixa att "ställa upp mej" med framtassarna på en liten liten pinne ...


Jamen vad trodde ni *s* !??? Man har väl juste boldness   


Fast jag måste ju erkänna att med en aning  annorlunda tyngdpunkt ( pga klövjan ) var det liiite svårt att få till "ställandet" med frambenen ...  


Har´ e bäst och fånga dagen   !!


// Lizzie




  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards