Lizzieonline ..

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Lizzie - 5 maj 2011 20:30

och då menar jag så klart bad i den dubbla betydelsen = Stygg badflicka som inte bara skvätter ner sin matte på simmet, utan även är lite stygg för att testa om matte har nerverna utanpå kroppen ..   !!


  


Vi kan väl säga att det återigen handlade om att "ruta in tillvaron"  ..   och då såg jag  både i måndags och i går min chans att börja testa matte lite inför kommande prövningar i juni *fniss* !!

I måndags kväll körde jag nämligen återigen det berömda "kansjälvstuket" efter att först ha lekt blindstyre och satsat mot en av dumrutans gula hörnkoner ...   ( kolla själv hur mycket bättre gula koner syns än röda mot grönt gräs förresten .. ) för att därefter i princip runda den rätta rutan och återigen bjuda på två i ett; snabbt ställande följt av precis lika snyggt läggande ....   !

Som "straffrunda" fick både kompisen och jag sen ruta för ruta ta oss igenom FEM samtidigt utlagda rutor .. vilket ju var både jätteskoj och plättlätt ... men det hindrade ju inte att jag lyckades med bedriften att återigen "ändra" lite på det "rutiga utförandet" i går *s* !!!

Så om ni till äventyrs skulle tycka att min matte har ändrat sin hårfärg som beror det alltså på mej !!

I dag lyckades jag på simmet med att köra med en sk total extrem makeover .. och matte blev alltså på klarspråk dyngsur ...   !

Hej hopp !

Lizzie, som var tvungen att göra en liten paus, eftersom det var dax för massage efter badet ..  men nu kan jag utan att darra på manschetten säga att jag känner mej rätt nöjd med min tillvaro .. !!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards