Lizzieonline ..

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Lizzie - 3 december 2010 08:36

var tydligen en liten sång som min matte gick och gnolade på gång på gång när hon var liten   och då förstår ni nog att vi pratar forntid *fniss *, och det kom ju jag såklart osökt att tänka på när jag såg bilden på allra sötaste cockervalpen Manne.som söker eget boende inför den stundande julen  !


  

Tyckte oxå att jag var rätt så fyndig som kom på att Manne antagligen satt och sjöng antingen ser du stjärnan i det blå ..   eller just :

Vill du se en stjärna, se på mej  och det sista tyckte Stina, som är uppfödare till Manne, var så passande att hon valde det som text till sin förtjusande bild på  charmigaste Manne   !!



Hade jag bara haft minsta chans, så skulle jag ha åkt över till Vendel och kidnappat den där mysiga killen, men matte påstår bestämt att det inte är läge än med att fylla på flocken ...    , men ett tips är ju att om du som läser det här själv har funderat på att skaffa en cockerkille, ( eller vet nån som gör det ) så kontakta Stina  på kennel Tans & Tins, så kanske ni kan " få fråga chans " på Manne ..   !!



Nix pix, nu ska jag göra mej i ordning för att dra till ridhuset och träna tillsammans med både Zäta och Sniffa   !!


Hej hopp !

 

// Lizzie 

 

PS Bifogar en bild på när Mannes morbror Svante och jag avslutade en leksejour med ett litet pusskalas ...    Visst var vi söööta ...    DS

 

     

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards