Lizzieonline ..

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Lizzie - 22 november 2010 08:15

eller i "min egen" allé, och såvitt jag kan se står iaf inte träden på sne ...   !!!


  

Jag har nämligen kommit på en alldeles strålande idé ..   för nu har jag lurat i matte att det minsann går lika bra med selleri ...   vilket i det här fallet är samma som att man kan utkvittera "lön" när man hoppar upp på nån snöhög i just allén, och jag kan berätta att många snöhögar finns det där nu ..   thi-hi!!



Fast tyvärr måste jag ju erkänna att jag får jobba för lönen även på snötopps-nivå ..  , för antagligen har ni redan listat ut att det går alldeles utmärkt att träna på fjärren så där från ovan ..även om det kändes ovant första gången ! 


Förresten så brukar vi ibland gå sas "fot om fot" bland träden  oxå ...    ; alltså nån udda modell av sk kopplat fritt följ *harkl* !

Hej hopp !

// Lizzie

PS Måste ju få berätta att jag är såå stolt över att min gamla mamma Selma ( nio år fyllda  ) fortfarande är still going strong , ( eller kanske snarare running strong ..    )  för i helgen sprang hon hem ett cert på utställning i Wången och slutade som BIR - veteran och BIS - 5 veteran !! Höll i snöret gjorde duktiga Marie   ! Grattiskram till alla " inblandade "   ! DS     

   Hmm .. Skulle kanske tala om att Selmas namn är Rowntree Quite Bright ...   ! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards