Lizzieonline ..

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Lizzie - 15 oktober 2010 17:15

Fast det kanske skulle ha stavats free då förstås ...   men stavning är som bekant inte en av mina starkaste sidor *harkl* !!


Men attans vad tiden lixom bara rinner iväg, och trot eller ej, men nu i dagarna är det ganska precis hela SEX ÅR sedan jag flyttade till matte och husse ...   !

Jag var ju nästan fyra månader när vi möttes första gången ( som för övrigt var just på min favvobrukshundklubb i Skutskär, där kennel Rowntree hade nån aktivitetsdag ) och då ville så klart flocken och jag flytta ihop på prov en helg innan vi bestämde oss för varandra ..  !

Gammelmatte Ulla hade tydligen blivit rätt så förvånad över att vi faktiskt just fattat tycke för varandra ...   , eftersom vi efteråt fått höra att jag tydligen ( enligt vissa alltså *fniss* ) både hade gangsterblick och att någon hellre föredrog en något lugnare hane än en just en " gangsterbrud " ...   !!


Efter "prövapåhelgen" uppe i Grönklitt, så flyttade jag alltså med matte och husse ner till Uppsala, och bilden under är tagen på allra första skogsutflykten till Fjällnora, där jag som synes redan lärt mej att huvudsyftet med skogsutflykter just handlar om vad som finns i fikakorgen ...   !!!


  


       Hoppas att ni får en helt (h)underbar helg !!

 

              // Lizzie  

PS Själv ska jag åka till Östhammar på söndag och bl a träffa Marie & Alice, så vi har faktiskt genrepat på iaf några sk lydnadsmoment idag , och kan väl säga som sååå, att både Alice och jag var nog rätt så heta på gröten bägge två då ..  !

 Fast genrep ska ju inte gå klockrent, eller  ...  !?!? Men kul hade vi    DS

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards