Lizzieonline ..

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2010

Nu vet vi !! Genrep SKA gå käpprätt åt skogen .....

Av Lizzie - 16 augusti 2010 07:35


för vi lyckades med att knåpa ihop 285,5 poäng i går, och det resulterade inte bara i vårt femte förstapris i elitlydnad  utan räckte även till klassvinst  !


  


Börjar med att säga TACK för alla grattis och snälla ord över GB, mejl och mess   och lovar att återkomma senare i dag med mera detaljer, för matte ligger visst lite efter med den däringa pappershögen, så nu vill hon tydligen åt datorn .. !!


BRB

 

// Lizzie



Alltså himla tur att man tillhör Orsa kompani som inte lovar nåt bestämt ..   eftersom löftet om att jag skulle återkomma med flera detaljer från tävlingen nu i kväll alltså inte infriades .. *harkl* pga att matte visst hade mera pappersgöra än hon tänkt sig ..   men jag hoppas kunna få mer access till datorn i morron !!!

Så jag säger natti, natti och avslutar med en rätt så hoppfull bild från tävlingen, för den symboliserar iaf att jag är helt säker på att det sista som överger en är just hoppet ...   !!

Hej hopp !

// Lizzie

  

 
 
Ingen bild

Marie o Xit

16 augusti 2010 08:11

Ni är helt fantastiska ♥♥♥
GRATTIS och KRAMAR i mängder från oss ♥♥♥

 
Marie L

Marie L

16 augusti 2010 09:15

STORT GRATTIS till ytterligare förstapris och klassvins, va ni e på G och BRA!

Kramar från oss som "vilar oss i form" :-)

http://www.123minsida.se/minos

 
Kerstin o Storolillnosarna

Kerstin o Storolillnosarna

16 augusti 2010 10:47

Ett fyrfalligt GRATTIS x 4 från oss!!!!!

http://www.storolillnos.dinstudio.se

 
Ingen bild

brollan

16 augusti 2010 11:19

TJHOOOO vad ni är BRA!! Näääää BÄST!!!
KRAM Brollan

 
Ingen bild

Nessie

16 augusti 2010 11:32

Man undrar, hur lydigt kan det bli och är du egentligen odåga??? Puzz från en något mindre lydig (typ 21 poäng)men söt syster Nessie

 
Helena & co

Helena & co

16 augusti 2010 16:38

Heja världens bästa Lizzie & matte va duktiga ni är!! Men lite taskigt att lura matte sådär dan innan var det ju :-)

Ville bara tala om att det länge såg ut som om det inte skulle bli nån bloggträff nu i sommar men nu blev det hastigt och lustigt bestämt att vi ska träffas i slutet av veckan (ons, torsd eller fredag)men vet ännu inte vilken dag det blir. Ni är såklart jättevälkomna om ni har möjlighet! Återkommer om vilen dag det blir. Kram

http://holmstorp.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Marie med flock

16 augusti 2010 18:18

Snyggt jobbat!! Stor Grattis kram från oss!!!

 
Annika & Hope

Annika & Hope

16 augusti 2010 18:21

Men så duktiga ni är, Stort Grattis Kram

http://www.hundinfo.se

 
Ingen bild

Stina Dimma o Trolla

16 augusti 2010 20:07

JÄTTE GRATTIS till första pris och klassvinst.
Nja in't va genrepet så kasst in't. Det kan vi allt vittna om ;=))

 
Karin, Wilma och Miso

Karin, Wilma och Miso

16 augusti 2010 20:13

Ni är fantastiska! Tänk vad många berg- och dalbanor det var i o m Lizzies sjukdomtillståndsanalys (långt ord...) och nu plockar ni hem pris efter pris :-)

I mitten av september ska vi till Fryksås, ni är möjligen inte där då?

Kram

http://karinochwilma.bloggagratis.se

 
Anna-Lena med djuren

Anna-Lena med djuren

16 augusti 2010 20:39

Ni går från klarhet till klarhet!! Ni är så duktiga och jag är så imponerad! Återigen - STORT GRATTIS till en mycket fin prestation!!! Nu jädrans SKA ni till SM, eller???!!!!
KRAMISAR från mig och de fyrfota, Anna-Lena
PS: Tack för uppmuntrande ord! Hon är verkligen inte lätt min kära lilla busa....

http://annalenamedhundar.bloggproffs.se

 
Mirre

Mirre

16 augusti 2010 23:41

Ohh GRATTIS JIHIOOOOOOO =D, vad duktiga ni är. Tack snälla för de värmande orden hos mig
kram

http://myflowergirl.blogg.se

 
Ingen bild

Dotra/Lillmatte

17 augusti 2010 11:15

Snyggt jobbat tjejer !!!
STORT GRATTIS !!

Kram

 
Jennie, Felix & Robin

Jennie, Felix & Robin

17 augusti 2010 16:47

Vilka härliga bilder och vad roligt att ni varit ute och tävlat igen. Stort GRATTIS - ni är bara så grymma! :-D

Hmm, nu börjar det vankas höst här så planen är faktiskt att ta tag i lydnadsträningen igen (vi ska faktiskt ut och träna ikväll redan)!

Lite smått pinsamt att vara inne och läsa om er när jag ska träna lkl 1 - moment med båda monstren...(som ju är ett och FEM år!!)! ;-)

Ha det så bra och lycka till med vidare träning & tävling!
Kramar från oss

http://springer.ejneroos.se

 
Helena & co

Helena & co

17 augusti 2010 19:55

Åh va synd att ni inte kan på torsdag men ni kanske kan planera in någon tävling här i trakterna framöver. Vore kul att träffas IRL. Kram

http://holmstorp.bloggagratis.se

 
Therese & Uffe

Therese & Uffe

17 augusti 2010 22:44

Grattis!!!! Vicket ekipage ni är! SM nästa;)

Jag glömde ju höra av mig till dig om att jag inte hade anmält i helgen! Men jag ser fram emot att vi snart syns igen! Vi vilar oss just nu i form inför elitspår i helgen, jag har ju varit i Karlskoga och Norrköping medan Uffe har vart hos mamma och idag sa hon att hon hade fått hämta extra mat till honom?!! Då frågade jag hur mycket hon gett honom egentligen och det var inte den halva plastmugg han brukar få så det blir spännande att se hur han ser ut!

Kram

http://www.freewebs.com/grindsjonsulv

 
Ingen bild

Sylvi Åsberg

17 augusti 2010 23:15

Ni är väl helt fantastiska. STORT GRATTIS till er båda hälsar mamma Selma m matte.

 
Ingen bild

ESSingarna

18 augusti 2010 08:27

Ni är helt otroliga.
Supergrattis och kramar från ESSingarna med matte

 
Annika

Annika

20 augusti 2010 10:27

Grattis till super duktigt ekipage !!!!!

http://www.springerboys.se

 
Borghild & Tulla

Borghild & Tulla

29 augusti 2010 17:50

Dere er helt fantastiske!! Super-grattis til deg og Lizzie!! :D

http://spaniel.no

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lizzie - 20 april 2016 18:30

 är nu efter tre år löst och priset "återfunnet", så alltså lika många år som jag hade erövrat det av Monika Jansson skänkta vandringspriset till Årets Lydnadshund ; lika många år tog det innan jag nu äntligen fått skriva in mej i rullorna.   All...

Av Lizzie - 3 februari 2016 13:09

Jag har ju haft synpunkter på att det bara är lilla Knasan ( Numera även kallad Blondie ;-) vilket då alltså inte beror på hennes hårfärg ...   ) som fått hänga med matte på kuliga saker   ... som tex vet jag att hon återigen ska få vara med på en Ni...

Av Lizzie - 22 januari 2016 19:37

I dag firar Lilla Knasan sin niomånadersdag .... och ska man sammanfatta de sju månader hon tillbringat hos oss, så kan man väl säga att det antagligen finns en anledning till att hon fortfarande inte fått nåt annat "namn" och att det kanske beror på...

Av Lizzie - 21 januari 2016 14:34

antar jag att han den där Kungen av Snö tyckte när han under nyårshelgen lassade ner en himla massa snö och kyla med för den delen ...    I vanlig ordning ville ju jag ha "stenkoll" på läget redan första dan det kommit ner lite mera vitt och ffa my...

Av Lizzie - 20 januari 2016 15:30

 kan man lugnt säga att den lilla Knasan tar sig fram, och eftersom det här med att skriva ikapp mest skulle handla om just hennes intåg i flocken så tar jag väl och bjuder på några rader till om henne då ...    Matte fick ju tidigt en förfrågan om...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards