Lizzieonline ..

Alla inlägg den 15 april 2009

Av Lizzie - 15 april 2009 15:11



Tja, inte på att vi ska komma till start på nån tävling eller så, men att dom däringa pillren ( som jag ska få knapra på för resten av mitt liv ) ska göra så att jag förhoppningsvis SNART ska kunna gära skäl för mitt smeknamn igen .. *s* ! 


Dessutom så ska jag stegra mej några gånger till, så att matte äntligen får ändan ur den där vagnen och skickar iväg en bild till Canis Challenge, som den här gången just handlar om att " stå på två " och då på de båda bakre ... ;););


Visst är det konstigt förresten, att ca trettio mil kan göra så stor skillnad på årstider, för i Grönklitt är det faktiskt fortfarande VINTER och skidan den slinter ( Hm blev visst fel igen, skulle vara slant säger matte, men då rimmar det ju inte på vinter .. Suck !! )  rätt så bra, och alla mina dragpinaler var med ... bara en sån sak .. !!!  Åh inte satte matte nån ny rova heller !!! Så det tar sig sa visst han som hade eld i håret .. :-) !!


Så trots att vi inte kom iväg till Blåkulla i år, så blev det en bra påsk ändå med en himla massa många påskgodisägg !!!


 


Om ni nu tror att jag sitter och ber att Han däruppe ska välsigna maten så tror ni alldeles fel, för jag ber bara en stilla bön om att jag ska slippa döpas om till Bofinken Knuttan i morgon, eftersom det är dax för ytterligare ett besök på den där " skolan " ( Veterinärhögskolan på Ultuna .. ) och den här gången  är det min syn på saker och ting som ska kollas .. :-)  eller belysas eller hur det nu var, ( Ögonlysning, mattes anm ) och så vill matte att man samtidigt ska kolla om det är som hon tror, nämligen att jag är närsynt ..  Hmm !!



Hej hopp !!!


// Lizzie


PS Snopet det känns när det kommer PM till tävlingar som jag nu inte får ställa upp i ( Dispensansökan skickades redan samma dag som vi fick provsvar, men det kan nog ta lite tid innan den är påskriven och klar ..) men jag har iaf fått reda på att jag ska få gå på en kurs i Kydingeholm i slutet av maj, och det är nog alldeles efter att " medicindosen " är färdigmätt, för det ska göras när jag  " knarkat " i ca sex veckor ..*s* ! DS

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards