Lizzieonline ..

Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Lizzie - 18 mars 2009 08:29

 

Visst är det orättvist att jag inte  fick följa med till Båtmässan i år heller .. och att det enda husse tog med hem till mej var just en påse, som dessutom var fylld med en massa för mej helt ointressanta broschyrer .. :-(((


Jaja, på lördag ska vi iaf åka ut till Östhammar och se hur Splash har det under sitt vintertäcke, för nu har ju faktist sooolen behagat visa sig flera gånger, och då kliar det nog i tassarna på husse att börja med monteringen av ytterligare några solceller på Kartongen ...   ( för det lär visst spara på batteriet,)  så då kom matte på den ljusa idén att man kanske kunde montera solceller även på en liten odåga .. för att hennes batteri ( = MITT alltså .. )  ska räcka längre ..  och därmed öka RAM - minnet !! Suck, säger jag bara !!


Tydligen är det  iaf  meningen att matte och jag under tiden ska tillbringa några timmar på ÖBK, och hur planen ser ut för den dagen vet jag inte riktigt än, men jag hoppas förstås iaf att nån av ÖBKs planer är så att säga  " gångbar " ..    !!!



 Hej hopp !!


// Lizzie



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards