Lizzieonline ..

Direktlänk till inlägg 13 februari 2009

Dagens datum ...

Av Lizzie - 13 februari 2009 09:11



är ju som bekant fredagen den trettonde ..  :-)



och normalt brukar jag inte bry mej så mycket om just det datumet, men i dag undrar jag om det inte är läge att dra det där täcket över huvudet igen, fast då måste jag nog komma ihåg att sätta upp skylten där det står Don´t disturb, för annars är jag helt säker på Matte Papparazzi skulle smygfota igen .. :-( !


Jo, det första som hände var att jag skulle kolla Juni & Colas senaste filmklipp, och då fick jag solen i ögonen ( Solen var alltså på deras film ! ) vilket innebar att jag skrev fel spamkod, och så försvann min kommentar rakt ut i rymden, och vad som pågår i rymden vet jag inte heller, för nu kommer det för mej allra värsta :


Min vanliga hemsida har tydligen drabbats av nån dj ... a flunsa, för nu är det tydligen varannan damernas som gäller där , för fler och fler inlägg, mejl, och mess har jag fått om att den sidan INTE fungerar ...  Grrrrr ! Jag fattar nada ! ( Jag vet ! Matte skulle direkt säga att det iofs inte är nåt ovanligt ..  )


Det allra värsta är att webban inte heller tyx få nån ordning på det hela, så just nu vet jag inte om det är nåt tillfälligt virus som grasserar, eller om jag kommer att tappa både smöret och sidan, för i så fall vet jag inte riktigt hur jag ska göra :-(




 Tips mottages tacksamt !


// Lizzie


PS Hoppas ni förstår att trots att jag önskar Er alla en härlig dag, så har jag för egen del inte slutat  med att just låta som inledningen av Grrrreat ... :-)


Förresten så fick matte nyss ett mejl om att nån sån där " skötaomdej- mågottbehandling " som hon skulle ha " fått " på Kraftkällan ( efter väl utförd egenträning .. ) inte blir av pga av " utföraren " är utslagen ( Alltså hon ligger oxå till sängs som så många andra .. ) så det kanske blir så att även matte föredrar en dag av fetplyschande .. *s* !


Var det nån som sa fredagen den trettonde .. * ler * !? DS




 
 
Vilja

Vilja

13 februari 2009 09:32

Önskar dig en härlig fredag den 13:e.....alla dagar är väl bra dagar???!!! Iallafall om man är flat...hur är det om man är ESS? Du har väl hört hunden och kattens dagbok. Tjoho en ny dag....tjoho få gå ut med matte,det bästa som finns, osv!!

http://holmstorp.bloggagratis.se

 
Gizmo

Gizmo

13 februari 2009 11:40

Rackarns datorer!! Vi är också "portade" från hemsidan vi som trodde att vi stod på "VIP listan" och allt ;-)
TUR att du kan skriva här i alal fall. Det verkar som om det var "meningen" att du skulle börja bloggagratis ;-)
Kram och ha en bra dag
brollan

http://gizmo.cybersite.se

 
Ingela

Ingela

13 februari 2009 13:06

Hoppas resten av dagen fortsätter bättre!!! Datorer ska bara fungera...

http://www.siriochjag.blogspot.com

 
Ingen bild

ESSingarna

13 februari 2009 14:00

Hmm. Fredagen den 13:e. Matte vaknade med en fruktansvärd huvudvärk i morse samt att hon är nedlusad med sådant som skall till tryck, så henne kan man inte räkna med idag. Tack och lov har vi fått oss en härlig promenad (inte mattes förtjänst). Så det är inte utan att vi tycker att det är en tråkig dag, men å andra sidan blir inte livet roligare än man gör sig. Nu skall vi skutta vidare och se om vi kan hitta på något roligt med mattes pappershögar.

Hundlig helg önskar Almi och Erk

 
Karin och Wilma

Karin och Wilma

13 februari 2009 16:14

Jag har inte märkt så mycket av fredagen den 13:e annat än att matte är TRIST! Vi har legat hela eftermiddagen i sängen och gjort NADA. Nu väntar jag på att husse ska komma hem och ta ut mig på en låååång prommis, för det har matte lovat mig :-)

Jag skulle kolla med webhotellet om de har något knas på sin linje. Det problemet hade vi här hemma och matte höll på att bryta i hop, svor långa haranger och slet sitt hår innan husse kom hem och tog tag i det. Han är en klippa min husse, lugnet i stormen, något att luta sig emot när det blåser...

Lycka till med webberiet!

/Wilma

http://karinochwilma.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

13 februari 2009 16:27

Ha en underbar fortsättning på denna dag!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Basse

Basse

13 februari 2009 19:13

För vår del har det inte blivit fel någon mer gång, utan vi har kommit in här som vi ska :)
Vi önskar er en gosig helg och Alla hjärtans dag :)!!!
Kraaaaam

http://www.rottisweb.se

 
lotta med junis o colis;)

lotta med junis o colis;)

13 februari 2009 19:19

hihi...jag fick faktiskt rosor redan när jag fick sängkläderna:):) och jodå de var rosa..o alla andra färger också..för det var en i varje färg;)jag skulle in på din sida igår(hemsidan) o då stod det länk bryten, men trodde bara det var nåt tillfälligt:( hoppas det ordnar sig då!!du lär väl ha fatt i de som står för hemsidan..maila o förklara!?! hoppas det kan fixa tillbaka den.kram på er!

http://juniocola.bloggagratis.se

 
Helena & Vilja

Helena & Vilja

13 februari 2009 19:22

Nu kommer inte vi heller in på din hemsida....den kan väl inte bara försvinna?? Jag menar så att du måste göra om allt....du hade ju sån jättefin hemsida med alla bilder, resultat och länkar hit och dit...det kan ju inte bara vara borta väl? Kram

http://holmstorp.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Vi på Timberlake

13 februari 2009 23:11

Uschamej Lizzie vilken otursfredag:-( Kanske ingen dum idé med täckena över huvudet idag?!

Hm, du må tro att vår matte "slet sig i håret och morrade" över vår hemsida och att inget ville fungera.... Så ringde hon supporten och ingen visst nåt igår.... Sen pysslade hon lite själv och ringde idag igen, tekniker kollade och ringde upp med beskedet att det fanns väääldigt mycket i en viss mapp..... (fotona på oss;-)Kunde matte möjligen tänka sig att rensa lite där så skulle nog allt fungera igen.... Jaja vad är väl en bal på slottet sa matte uppgivet för hon gillar inte att rensa bort bilder....

Hoppas din sida snart fungerar igen, mattarna blir liksom lugnare då har vi märkt...:-) Imorrn hoppas vi små hjärtan på extra smarriga saker eller hur:-)

En mysig Alla Hjärtans Dag till er från oss
Hela gänget på knl Timberlake

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lizzie - 20 april 2016 18:30

 är nu efter tre år löst och priset "återfunnet", så alltså lika många år som jag hade erövrat det av Monika Jansson skänkta vandringspriset till Årets Lydnadshund ; lika många år tog det innan jag nu äntligen fått skriva in mej i rullorna.   All...

Av Lizzie - 3 februari 2016 13:09

Jag har ju haft synpunkter på att det bara är lilla Knasan ( Numera även kallad Blondie ;-) vilket då alltså inte beror på hennes hårfärg ...   ) som fått hänga med matte på kuliga saker   ... som tex vet jag att hon återigen ska få vara med på en Ni...

Av Lizzie - 22 januari 2016 19:37

I dag firar Lilla Knasan sin niomånadersdag .... och ska man sammanfatta de sju månader hon tillbringat hos oss, så kan man väl säga att det antagligen finns en anledning till att hon fortfarande inte fått nåt annat "namn" och att det kanske beror på...

Av Lizzie - 21 januari 2016 14:34

antar jag att han den där Kungen av Snö tyckte när han under nyårshelgen lassade ner en himla massa snö och kyla med för den delen ...    I vanlig ordning ville ju jag ha "stenkoll" på läget redan första dan det kommit ner lite mera vitt och ffa my...

Av Lizzie - 20 januari 2016 15:30

 kan man lugnt säga att den lilla Knasan tar sig fram, och eftersom det här med att skriva ikapp mest skulle handla om just hennes intåg i flocken så tar jag väl och bjuder på några rader till om henne då ...    Matte fick ju tidigt en förfrågan om...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards